Onze maatregelen tegen corona

header_small

Onze maatregelen tegen corona

Om onszelf, maar ook u als patiënt optimaal te beschermen tegen het coronavirus, gelden een aantal maatregelen in de apotheek. Lees ze aandachtig en vertel ze verder. Zo dragen we allemaal ons steentje bij.

Gewijzigde openingsuren.

Om de vele bereidingen en (homeopatische) bestellingen op tijd te kunnen afleveren of te kunnen versturen, én om thuisleveringen te kunnen verzekeren, zijn wij genoodzaakt om onze openingsuren tijdelijk aan te passen. Van maandag 16 maart tot en met vrijdag 27 maart zijn wij open als volgt:

8.30h tot 12h en van 14h tot 18.30h.
Donderdagnamiddag gesloten.
Telefonisch blijven wij bereikbaar tijdens de gewone openingsuren,
dwz ’s middags vanaf 13.30h.
Vanaf zaterdag 28 maart volgen wij weer de gewone openingsuren.

Wat vragen wij van jou?

Wij werken met alle zorg voor jullie verder, ook in deze crisissituatie. Om deze zorg te kunnen blijven garanderen is het belangrijk dat wij zelf niet ziek worden, en nog belangrijker, dat wij geen verzwakte patiënten besmetten! Daarom vragen wij om de algemene regels te respecteren.

  • Houd voldoende afstand van de toog en onze medewerkers.
  • Was je handen vóór je naar de apotheek komt
  • Was je handen als je terug thuis komt.
  • Kom niet naar de apotheek als je ziek bent. Bel ons liever voor uitleg of vraag een thuislevering aan. (011 79 27 08‬)

Reservaties van alcoholische handgel

Het heeft geen zin om aan te schuiven in de apotheek voor alcoholische handgel. Deze is enkel verkrijgbaar op bestelling. Bel ons (011 79 27 08‬), stuur een mail of een Whatsapp bericht om je reservatie door te geven. Wij geven je een seintje als er een fles voor je klaar staat. 

Reservaties van geneesmiddelen

Betaalde reservaties kunnen worden afgehaald buiten in ons afhaalloket. Zo moet je niet aanschuiven in de apotheek. Vraag ons naar de mogelijkheden. 

Thuislevering van chronische medicatie

Tot en met 31 maart 2020 mogelijk voor risicopatiënten (65+, verzwakte personen met verhoogd risico)

Wat hebben wij nodig voor een thuislevering?

  • Voorschriften
  • Geel klevertje of INSZ nummer
  • Jouw telefoonnummer
  • Jouw adres

Hoe kan je ons de voorschriften en je gegevens bezorgen? 

  • In een envelop in de brievenbus van de apotheek
  • Via de website www.apotheekfoulon.be
  • Een foto via Whatsapp (‭0468 01 63 41‬).
  • Een foto via Facebook Messenger.

Wanneer worden de producten geleverd?

Wij garanderen een levering binnen 24 uur tijdens weekdagen. Wij bellen je op met het juiste levermoment, alvorens we vertrekken. Deze leveringen zijn niet geschikt voor dringende medicatie, zoals antibiotica.

Wat is de kostprijs van een thuislevering?

Deze levering is GRATIS voor risicopatiënten.

Hoe betaal je de producten?

Bij je levering zit een factuur met de betalingsgegevens. Je kan het te betalen bedrag overschrijven binnen 7 dagen.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Archieven Nieuwsberichten
Categorieën